Ajan Barbie İlkyardım,Ajan Barbie İlkyardım oyunu,Disney Channel Oyunları,Oyun

Ajan Barbie İlkyardım,Ajan Barbie İlkyardım oyun,Ajan Barbie İlkyardım oyna,Ajan Barbie İlkyardım oyunu ,Ajan Barbie İlkyardım oyunlari

Source: Ajan Barbie İlkyardım,Ajan Barbie İlkyardım oyunu,Disney Channel Oyunları,Oyun

Ajan Barbie İlkyardım,Ajan Barbie İlkyardım oyunu oyna,kızların en sevdiği oyuncak Barbie.Oyun dünyasında da yine en çok oynanan kız oyunlarının başında geliyor.Barbie karşımıza doktor,sporcu,aşçı,kuaför gibi çok farklı şekillerde şıkıyor.Her seferinde de eğlendirmeye başarıyor.Yeni oyunlarında ise Ajan Barbie olarak karşımıza çıkacak.Ajan Barbie gizli göreve giderken beklenmedik bir kaza geçiriyor.Hastaneye gitmeden önce ilk yardım yapılması gerekiyor.Hadi bakalım iş sana düştü.Süper kahraman ajan barbie ilk müdehaleyi yaparak onun haytını kurtar.oyunoyna.tv.tr iyi eğlenceler diler.   tuşları ile oynanır.
Leave a Reply

